اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

بارون...

وقتی بارون میباره ...

میرم زیر بارون بدون چتر...

سرمو رو به آسمون میکنم تا قطره های بارون تو صورتم بخوره

... تا نکنه کسی اشکامو ببینه ... اونقدر زیر بارون میمونم تا سرتا

پام خیس خیس میشن .... اونقدر زیر بارون میمونم تا به خودم
بلرزم ....

اون وقت همه عشقمو از عمق وجودم حس میکنم ... و در اوج

اشک ریختن ته دلم خوشحالم که هنوز عشقت رو تو دلم دارم ...


آپیها

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیس یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 16:04 http://mahdiszd.blogfa.com

بیا با من دلم تنها ترین است/ نگاهت در دلم شور آفرین است/ مرا مستی دهد جام لبانت/ شراب بوسه ات گیرا ترین است/ ز یک دیدار پی بردی به حالم/ عجب درمن نگاهت نکته بین است/ سخن از عشق ومستی گوی با من/ سخن هایت برایم دلنشین است/ مرا در شعله ی عشقت بسوزان/ که رسم دوستداریها همین است/ نشان عشق را در چشم تو خواندم/ دلم چون کویی آیینه بین است/ به من لطف گل مهتاب دادی/ تنت با عطر گلها همنشین است/ دوست را هم تو باش آغاز وپایان/ که عشق اولی وآخرینست

مهدیس جمعه 15 آذر 1392 ساعت 17:07 http://mahdiszd.blogfa.com

دل بسته ام به پاییز شاید دوباره سر مهر بیایی
دربارهی شعر دوستم زهرا یه نظر بذار.

چشم ، حتما :)

NAZANIN چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 17:29 http://FUN4WE.IR

سلام.خوفی؟؟؟؟
وبلاگت خیلی خوشکله،قالبت هم ساده اما قشنگه بهت تبریک میگم.
من یه سایت تفریحی دارم توش عکس فیلم جوک اس ام اس و... هست هم میتونی تو بخش نام نویسی عضو بشی و پست بزاری تا بقیه هم ببینن هم میتونی به عنوان منبع مطالب وبلاگت استفاده کنی.منتظرتم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد