اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

...

من به اندازه ی یک ابر دلم میگیرد...


+ دلم گرفته خیلی زیاد...

دلم  تنهایی میخواد...

تفــاو ُت!

چـه تَفـــاوُت عَمیـقــی ست
بیـــن تــَنـهـــایی
قَبــل از نَبودَنـَت
و تــَنـهـــاییِ
پَس از نَبودَنـَت...!

گم شدی...

کجای قصه من گم شدی
که دیگر آسمانم آفتاب نمی بارد
امان بده اشـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــک...

...

بَدتَریــن جـای ِ دلتَنـگیــم ،

اونجـاسـت کـه پیشِ خودَم فکـــر میکنــَم

مَنـــو از یـــادش بـــُرده !

سقوط

خوش به حال قاصدک ها...

با هزار آرزو روی دوششان پرواز می کنند...

و ما با یک آرزو سقوط می کنیم.

فقط بـاش..

مــرسی کـه هستـی و هستی را رنگ میزنــی...
هیچ چیـز از تـو نمیخـواهــم...
فقط بـاش... فقــط بخــــند...
فقط راه بــــرو...
نـه. راه نــرو!
میتــرسـم پلک بــزنم،
دیگــر نبـاشـی!

درد

درد یعنی..

 سرت به همون سنگی بخوره

 که به سینه میزنی!!!


+...

خدایــــــــــا...

خدایا...

سـُـکوتــ نکن...

دل ِ مَـن طاقَت ایـن هَمه تَنهایی را نَـدارد... 

بارون

+داره بارون میباره...

خیلی قشنگه...

بغضِ منم تازه شده...


دعا

زیر باران هم

خواستنت مستجاب نشد ...!
می بینی زور دعاهایم،
به آرزوهایم نمی رسد !
...حتی غروب زیر باران
با چشم گریان ...