اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

به یادِ تو...

چه در دل من...

چه در سر تو ...
من از تو رسیدم 
به باور تو ...

تو بودی و من ...
به گریه نشستم برابر تو ...
به خاطر تو به گریه نشستم ...
بگو چکنم!! 

با تو شوری در جان 
بی تو جانی ویران 
از این زخم پنهان 
می میرم.

نامت در من باران ...
یادت در دل طوفان ...

باد تو امشب پایان میگیرد.


نه بی تو سکوت ...
نه بی تو سخن ...

به یاد تو بودن به یاد تو من ...

ببین غم تو ...
رسیده به جان و دویده به تن ...
ببین غم تو رسیده به جانم 
بگو چکنم! 

با تو شوری درجان ...
بی تو جانی ویران 
از این زخم پنهان 
می میرم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد