اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

غیر ممکنه...

اسمشو از موبایلم پاک می کنم...


مسیجاش دیلیت می شه...


به خودم تلقین میکنم که فراموشش کردم.

اما...


با جای خالیش تو قلبم چیکار کنم؟


با این همه تشابه اسمی چیکار کنم ؟


با  اهنگایی که باهاش گوش میکردم چیکار کنم؟


وقتی غذایی که دوس داره رو می خورم و یادش میفتم  چیکار کنم؟

 

وقتی ازم سراغشو می گیرن چیکارکنم ؟؟

 

وقتی تیکه کلامشو می شنوم چیکار کنم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 00:27 http://mahigir.blogsky.com/

فقط باید صبر کنی ! همین ...
گذر زمان باعث میشه همه چی درست بشه ...
البته خیلی سخته باید خودت و واسه یه راه سخت آماده کنی

امیدوارم...
مرسی از همدردیت دوستی خوبم:)

م..... دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 20:51 http://pechpechhayeman.blogsky.com

واقعا موافقم حتی اگه هزار سالم بگذره حتی با یکی از اینام آدم پودر میشه.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد