اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

دلم برایت تنگ میشود...

وقتی دلم برایت تنگ می شود 
می توانم هجوم لشگر غم را ببینم
که چطورشهر احساسم را
به ویرانی می کشد
و غنچه های شادیم را
تاراج می کند

وقتی دلم برایت تنگ می شود
می توانم ابر های طوفانزای گریه را ببینم
که آسمان آبی و خوشرنگ قلبم را
می پوشاند

وقتی دلم برایت تنگ می شود
همه دنیا برایم قفس تنگی می شود
که میله های آهنینش
مرا و روح مرا
اسیر می کند

وقتی دلم برایت تنگ می شود

نظرات 1 + ارسال نظر
اشغالگر دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 09:32 http://www.eshghalgar.com

عاقبت
من به تو میرسم
روزی که لبخندم دائمی می شود
آن روز که بالای عکسم
می نویسند:
إنا لله وإنا إلیه راجعون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد