اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

...

روزهای با هم بودنمان
روزهای خیلی خاصی که فقط تو می دانی و من ...
همه را فراموش کرده ای ...
حتی مرا ... 
 مرا که " آرام جانت " بودم ، " عمرت "بودم، " عشق همیشگی ات " بودم ....
یادت نیست ...

اردیبهشت ِ بی تو ... اردی جهنم است ...

حالا باز هم نیا ...!

نظرات 2 + ارسال نظر
ســـــــارا بانو چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 16:36

اگه با لینک موافقی بگین با چه اسمی لینکتون کنم
منو هم با اسم وبم.
خوشحال میشم دوستای خوبی برای هم شیم

بله ممنونم:)
منم همینطور، امیدوار بتونم دوست خوبی باشن براتون:*
منو با اسم "اشتباهــی" لینک کنید
مرسی

مسعود سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 23:19 http://greenoranoos.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
وب زیبا و جالبی دارین
راستش با ورود به وبتون
ی حس جدیدی بهم دست داد
لطفا به منم سر بزن.
راستی با تبادل موافقی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد