اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

...

این روز‌ها بهت زده ام
 چطور میشود همه کسِ یک نفر باشی‌
 و از لحظه‌ای تا لحظه ی دیگر، دیگر هیچ چیزی برایش نباشی‌ ؟؟
 چطور می‌‌شود یک نفر همه کس زندگیت باشد...
 حتی اگر خودش دیگر نباشد ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
behzad پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 15:59 http://lashkhoor.mihanblog.com

به علت بی خاصیت بودن وبلاگت. به لیست وبلاگ های هک شده من اضافه میشی

م..... پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 10:42 http://pechpechhayeman.blogsky.com

به نظر من کسی که ارزش این و داشته باشه که همه چیز زندگی آدم باشه خیلی کمه بقیش دیگه همه وابستگیه و هیچ این و آدم وقتی میفهمه که یه مدت طولانی از یه رابطه تموم شده میگذره و اون وقته که به کارا و فکرای خودت میخندی

بله خیلی کمه، اما بالاخره پیش میاد و...
اگه اون رابطه یا حسِش واقعی و جدی باشه بعد یه مدت میشه درد...:(
اما خوب درست میگی دوست عزیز:)
این روزا میگذره و روزای خوب میان:)

ســـــــارا بانو چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 17:49

این قالب وبلاگ اعصابمو بهم ریخته شراره
یک ساعته هرچیش رو درست میکنم یه چیزه دیگش بهم مییریزه!
دیروز همه چیزش ردیف بود الان اومدم میبنم آهنگی که گذاشته بودم نمیخونه
آهنگ همدم از نریمان بود
نمیدونم چرا هرکاری میکنم نمیخیونم لججم گرفته

بله قالب وبلاگ منم بهم ریخته:(
مجبور شدم کلا عوضش کنم آنگَم که میذارم کلا بهم میریزه!!!
فکر کنم از سایته!!!
فکر کنم خودش درست بشه:)

سارا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 09:26 http://zolaltarazbaran.blogsky.com/

چطور می‌‌شود یک نفر همه کس زندگیت باشد...
حتی اگر خودش دیگر نباشد ؟

محمد سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 23:48 http://www.myfava.blogsky.com

این رسمش نبود

تو چشم بگذاری

من قایم شوم

تو او را پیدا کنی...

مـن ..
دعــــا میکــــنم ..
او را داشــتـه بــــاشـم ..
او ..
دعــــا مــی کنـــد ..
دیگـــــر نبــــاشـــم !

بیـــــــــچــاره خـــدا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد