اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

...

گاهی یه جور غمی تو دلته که هرچی می گردی دلیلشو پیدا نمیکنی !

این جور غم ها بیشتر از ناراحتی ، آدمو کلافه می کنه !


+دلم گرفته...:(

قالبم ریخته بهم:(

مجبور شدم عوضش کنم:(

چقدر دوسش داشتم!

نظرات 3 + ارسال نظر
ســــــــارا بانــــو پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 15:49 http://www.sarabaanoo.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
ازینجا رد میشدم گفتم یه عرض ادبی کرده باشم
[گل]

سلام سارا جوووون
سلامت باشی خانمی...
:*:*

سارا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 09:25 http://zolaltarazbaran.blogsky.com/

گاهــــــــــی دلگیری...
شاید از خودت....

شاید ...

نگین پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 00:11

سلام عزیزم
خب کد قالب احتمالا قدیمی شده و سازنده های قالب درستش نکردن . مجبوری عوض کنی دیگه :(

خوبی ؟:*
مرسی عزیزم به یادمی :X
درگیرِ کارامم حسابی :)
واسه همین نمیام ...
:)

چقد بد!!!
اره خوب عوضش کردم:(
مرسی عزیزم تو خوبی؟
همیشه موفق باشی دوستم:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد