اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

باران چشمهایت...

چقدر منصفانه است

من دیوانه چشمانی هشتم که بارانش برای دیگریست...

و نه دل من

و نه چشمان او...

کوتاه نمی آییم...

نظرات 5 + ارسال نظر
دختر تنها یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 15:12 http://www.neveshtehayedeltangi.persianblog.ir

سلام گلم ... مرسی ک لینکم کردی . باافتخار تو هم لینک شدی. موفق باشی و سلامت

سلام عزیزم:)
خواهش میکنم، مرسی
شماهم همینطور :)

دختر تنها یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 15:10 http://www.neveshtehayedeltangi.persianblog.ir

خوش به حال آسمون
ڪه هر وقت دلش بگیره
بی بہونه می باره ...!!
به ڪسی توجه نمی ڪنه ...!!
از ڪسی خجالت نمی ڪشه...!!
می باره و می باره و...!!
اینقدر می باره تا آبی شه ... !!
آفتابی شه ...!!!
ڪاش...
ڪاش می شد مثل آسمون بود...!!
ڪاش می شد وقتی دلت گرفت اونقدر بباری تا بالاخره آفتابی شی...!!
بعدش هم انگار نه انگار که بارشی بوده !

خیالت را به ابرها هم نمی توان سپرد
می ترسم باز تب دار برکویرگونه هایم فرود آیی ...!!!
میدانی پروازها پاک اند
به بالهایم هرگز دروغ نمی گویم
نوای چشمانم ترانه هایم را می سازند
این چنین شد ... !!
که در آسمان خیالم به پروازدرآمدی و باریدی...

1371 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 12:46 http://fereshte71.blogsky.com/

گفتنــ ــد :

مسافرے آمدهـ از راهـ ـے دور

و با خودشـــ بارانــــ آوردهـ

باران عشقــــ!

و تــ ـــو...

سراسیمــــ ـــهـ آمدے!

مسافـــ ـــر بارانے

عشقــ را در دستــهــ ــاے تو گذاشـــتــ

و رفتـــــــــ...

و تـــــ ـــــو امــــــ ــــا...

با دستـــــ هـ ـــایــ ــــتـــ چه کردے؟؟!!..

از چشم من...

یا آسمان فرقی نمی‌کند

باران وقتی بر زمین افتاد

دیگر باران نیست...!

Z a H r a یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 12:00 http://mythoughts93.blogfa.com/

آره حوصلـشو نَدارَم ...

هَم خلوتِ هَم پـُر از آدمـای مغرور و بی معرفت !

هَم اینکِ آسیب روحی خوردم از یکی از پسرای اونجـآ ! میبینی کـه نوشتـــه هـای اینجـآمُ ... !

اونَم که زدن بستــَن : (

فدات بشَم مــَن ، به وبت سَر می زنَم گلَم :* ♥

اره عزیزم منم دیگه زیاد نمیرم اونجا، من فقط به خاطر اون تاپیکا اونجا ثبت نام کردم
اما خوب...!
انگار که بعدا بازِشون کنَن!نمیدونم!
الهـی بمیرم برای دوست خوبم
درکِت میکنم، اره اصلا نیای اونجا بهتره، فکرو خیالَم نکن عزیزم:*
مرسی زهرا جون:*
منم همیشه میام پیشت:*

اشغالگر یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 07:13 http://www.eshghalgar.com

سلام بانو
بسیار زیبا و دلنشین نوشتید

خواهش میکنم:)
ممنون که میخونید مطالبم رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد