اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

باز آمدی...


باز آمدی که قلب مرا زیر و رو کنی ؟

با حرف عشق زخم دلم را رفو کنی ؟

تا مطمئن شوی که ازعشقت شکسته ام

هی حال و روز قلب مرا پرس و جو کنی

این رسمش است ، بی خبر از من جدا شوی

اما گلایه از من ِ بی آرزو کنی ؟

از سر گذشته آب ،چرا فکر می کنی

این آب ِ رفته ای است که باید به جو کنی

از شاخه های عشق ، چو گل چیده ای مرا

عطری دگر نمانده برایم که بو کنی

گفتم که بی تو هم دلم آرام و سرخوش است

کم مانده بود دست دلم را تو رو کنی

در کوله بار خاطره هایت به دوش من

...جز گریه هیچ نیست ، اگر جستجو کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
Z a H r a جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 14:32 http://mythoughts93.blogfa.com/

زهرا جونـــَم :* :)
بلاگفا بهم ریخته! :| نمیتونم برات نظر بذارم :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد