اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است
اشتباهــــی... !

اشتباهــــی... !

...از عشـــــق که حرف می زنی یاد حبـــــابی می افتم که به تلنگری بند است

تنهایی من

تنهایی ِ من شاید، از نوع ِ نادرش باشد !
تنهایی ِ من پُر صداست...
پچ پچ ِ فکر دارد...
زوزه ی باد هم...

آوای دل تنگی هم که غوغا می کند...


همه اش به کنار !
ملودی ِ دوست داشتنی ام را بگو ، که وقتی اوج می گیرد،
اشک هم عنان از کف می دهد و صدای چک چک اَش سر به آسمان می ساید...
همیشه می گفتی که من متفاوت از دیگرانت بودم
آری
دیگر باورم شده
این چنین دل تنگی ها را فقط من تاب می آورم و بس...

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس شنبه 29 تیر 1392 ساعت 22:07 http://asheghaneh1370.blogsky.com

چه تجارت ناشیانه ای بود آن همه نازی که من از تو خریدم...
گلم نوشته ات فوق العاده زیبا بود یه جوری درد دل خیلیاست...
ممنون ازت

:* لطف داری
منم از شما ممنونم نرگس عزیز :)

fereshte شنبه 29 تیر 1392 ساعت 17:56 http://fereshte71.blogsky.com/

می خنــدم


ســــــاده می گیـــرم


ســــــاده می گــــــذرم


بلنــــد می خندم و با هــــر ســــازی میرقصم


نــه اینکه دل خوشــــــم


نــه اینکه شــــادم و از هفــــت دولت آزاد


مدتـــی طولــانی شکســــتم، زمین خــــوردم


سخــــتی دیدم، گــــریه کردم و حالا


برای " زنـــده مـــاندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ" زده ام


روحم بزرگ نیــــست!دردم عمیــق است


می خنـــــــــــدم که جای زخــم ها را نبینـــــی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد